Arkib Tag: istana

Nafsu lelaki dikunci oleh perempuan???

artikel ini merupakan kemaskini dari blog friendster aku. aku akan pindahkan ke sini secara berperingkat-peringkat

kadang kala aku terfikir boleh ker nafsu lelaki dikunci, kiranya walaupun perempuan tu sangat seksi, dia punya … masih tak naik-naik

dalam sejarah, pada zaman nabi ibrahim. ada sekali nabi ibrahim dan isteri nak masuk satu negeri tapi ditahan oleh orang-orang suruhan raja kat situ. rasanya sepanjang ingatan aku laa, nabi ibrahim nak pergi berdakwah satu tempat tapi kena lalu negeri tersebut

jadi raja bagi syarat kalau nak lalu, kena tinggal isterinya kat istana. tapi semua sedia maklum yang raya ni kaki perempuan, pantang lihat perempuan cantik. oleh kerana tu terpaksalah nabi ibrahin tinggalkan isterinya dan bertawakal kepada Allah

dipendekkan cerita, asal raja nak sentuh aje isteri nabi ibrahim,  jadi kaku. kemudian raja tu janji tak buat lagi. lepas aje isteri nabi ibrahim berdoa kepada Allah supaya pulihkan raja tersebut, raja tu mungkir janji dan sekali lagi jadi kaku sehingga beberapa kali sampailah kali yang …

lepas nabi ibrahim kembali, raja tersebut pun hadiahkan hamba perempuan kat nabi ibrahim. rasanya raja tersebut dah bertaubat sebab dah kaku banyak kali kot

jadi dari peristiwa di atas sebenarnya menunjukkan bahawa perempuan ada cara nak kawal nafsu lelaki terutama kalau peringkat kena rogol. cuba ko orang perempuan bayangkan, asal lelaki nak cuba sentuh ko orang, badan dia orang jadi kaku. tinggal mulut aje boleh bercakap. nak sentuh disini maksudnya cuba nak rogol laa.

ko orang hanya baca doa apabila nak lepaskan aje lelaki tersebut bukan baca doa sebelum dia orang nak rogol ko orang. mungkin tu lebih baik kot sebab masa kena tangkap, fikiran ko orang tengah panik. manalah sempat nak baca apa-apa kan kan kan :D

tapi bagaimana bapa bagi seorang anak perempuan nak jaga anak dia dari dirogol secara sukalera (istilah undang-undang malaysia, zina di bawah umur dikira rogol) , boleh ker kaedah di atas digunakan???

jadi bayangkan ko orang lelaki sebagai bapa, boleh ker kaedah tersebut digunakan pada hal tahap iman anak perempuan kamu sedang turun mendadak?

adalah Allah dengan izinNya boleh cegah dari berlakunya zina dengan membekukan teman lelaki anak perempuan kamu???

mungkin orang akan bertanya kepada aku, ko tahu ker apa doa yang dibaca oleh nabi ibrahim atau isterinya sampai raja tu boleh jadi kaku???

jawapannya adalah …